Ελεύθερη Σκέψη Ένα φόρουμ για συζητήσεις ελευθεριακού χαρακτήρα!! |
Καλώς ήρθατε στην Ελεύθερη Σκέψη! Κάθε μέλος μπορεί να προτείνει αλλαγές στην εμφάνιση του φόρουμ καθώς επίσης και να συμμετέχει σε όλες τις αποφάσεις. Καλά ποστ!! |
|
| Για τους εθνικιστές του φόρουμ:συζήτηση επί οικονομικής βάσης! | |
| | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
linkingdeath14
Αριθμός μηνυμάτων : 148 Reputation : 0 Ημερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: Για τους εθνικιστές του φόρουμ:συζήτηση επί οικονομικής βάσης! Παρ Δεκ 24, 2010 4:31 pm | |
| - L3o ΧΞΣ έγραψε:
- Οι Ε/Σ αποδέχεστε τον ταξικό πόλεμο?
Τον αποδεχόμαστε σαν ισχυουσα κατάσταση στην αστικά καθεστώτα και επιθυμούμε να τον εξαλείψουμε μιας και σπάει την ενότητα του Λαού. Απο εκεί και πέρα και ο Μαρξισμός και ο Φιλελευθερισμός επιζητούν την "παλη των τάξεων" γιατι δίνει και στους 2 υπόσταση. Γιατι για τον μέν διατηρεί την θέση της αστικής τάξης στο παιχνίδι και γιο τον Μαρξισμό ειναι η τροφη της αναπτυξης του. Εξαλλου στην πράξη ποτέ δεν εξαλειφθηκαν η τάξεις και δεν έληξε ο ταξικος πόλεμος στα σοσιαλιστικά καθεστώτα, αφου την θέση της αστικής τάξης πήραν οι σφουγγοκωλάριοι του Κομματος που είχαν τα μεγιστα προνόμια και οι υπόλοιποι που είχαν αυτα που φρόντιζε ο κεντρικός σχεδιασμός.. Επιθυμούμε μια διαταξική κοινωνία, που επιζητεί την αμοιβαία συνεργασία των τάξεων, που θα αποτελούν ομάδες αρμοδιοτήτων και οχι απολαβών.. | |
| | | linkingdeath14
Αριθμός μηνυμάτων : 148 Reputation : 0 Ημερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: Για τους εθνικιστές του φόρουμ:συζήτηση επί οικονομικής βάσης! Παρ Δεκ 24, 2010 6:45 pm | |
| - Yannorfin έγραψε:
το ιδεολόγημα αυτό είναι λαογραφική ακροβασία των Ελλήνων λαογράφων (Πολίτης, Κυριακίδης, Μέγας, Α.Ν. Κυριακίδου κ.α.) ... η λαογραφία συστήθηκε ως εθνική επιστήμη, δηλαδή ψευδο-επιστήμη… η ανεπαρκής μεθοδολογία της πρώιμης λαογραφίας την οδήγησε στην υιοθεσία μεθόδων από την Κοινωνιολογία και την Κοινωνική Ανθρωπολογία (πρώτα και κύρια μαρξισμός, μαρξιστική ανάλυση)... όλη η κοινωνιολογική και ανθρωπολογική κοινότητα γελάει με τέτοιες τοποθετήσεις-θέσεις-απόψεις... Lolwut, η λαογραφία ψευδοεπιστήμη???? Το άκουσα και αυτό... Η υιοθεσία της μεθοδολογικης μεθόδου από την Κοινωνιολογία και την Κοινωνικη Ανθρωπολογία είναι ευλογη γιατί το αντικείμενο της Λαογραφίας είναι η καταγραφή δοξασιων και τέχνης που μεταδιδονται προφορικα και αναπαράγονται εντος μιας κοινότητας καθως και την επιδραση που αυτες εχουν στην κοινωνική συμπεριφορά...Οποταν δεν βλέπω τον λόγο, η υιοθεσια μεθόδων από την κοινωνιολογία να θεωρείται...αντιεπιστημονική... - Παράθεση :
- ''ομόθρησκον'' (ορθότερα ''ομόδοξον''): πού; σ' έναν κόσμο που δεν έχει δόγμα (απουσία Βίβλου ή σχετικού θρησκευτικού κώδικα, πληθώρα παραλλαγών -πολλές φορές αντικρουόμενων-, περισσότερο λατρεία παρά θρησκεία κ.λπ.);
''ομότροπον'': εκεί και αν ξεχειλώνει, οι πρακτικές, τα έθιμα, οι πολιτικοί θεσμοί (οι Μακεδόνες θεωρούνται βάρβαροι λόγω βασιλείας, ο Ηρόδοτος τους αναγνωρίζει φυλετικά ως Δωριείς -άρα και το ''ομόαιμον'' για αυτούς είναι σχετικό: τι ή τις Έλληνας; Αχαιός; Ίωνας; κ.λπ.)... ο θεσμός της ομοφυλοφιλίας και της παιδεραστίας ήταν διαδεδομένος στις δωρικές-πολεμικές κοινωνίες (Σπάρτη, Κρήτη, με εξαίρεση και στην Αθήνα, στους κόλπους των δωρικο-πλήκτων αριστοκρατών), από την άλλη οι Ίωνες καταδίκαζαν τέτοιες παρεκκλίσεις (καλά, όλα εγώ θα στα λέω; Ι. Συκουτρή δεν διαβάζεις... δεν είσαι/είστε περισσότερο Έλληνες από εμάς, είστε, ακόμη, εθνικιστές... θα σας περάσει...
O Ηρόδοτος αναφέρει την έννοια του εθνους στην ολότητα του - κοινωνική και πολιτική-, και τις εννοιες τις βάζει σκοπίμως κατα προτεραιότητα (ομοαιμον,ομογλωσσο,ομοδοξο, ομοτροπο).... Το "ομόαιμον" ισχυε και στην Αρχαιότητα μιας και υπηρχε σαφής διαχωρισμός Ελληνός και βαρβάρου και αυτη είχε φυλετική υπόσταση κατα βάση...Αυτό αποδεικνυεται από το γεγονός οτι στους Ολυμπιακούς οι αθλητες κρινοντουσαν από τους Ελλανοδικές οι οποίοι κρίναν τους αθλητές απο τα χαρακτηριστικά τους και διναν το ΟΚ για να συνεχίσουν.. Η "βαρβαρότητα" των Μακεδόνων ήταν επικοινωνιακό τρίκ των Αθηναίων ρητόρων, την εποχή που η Μακεδονία αποκτούσε δύναμη, και αποσκοπούσε στον αρνητικο προσανατολισμο της κοινης γνώμης εναντιον των Μακεδόνων... Το ομογλωσσο δεν θα το σχολιασω....Νομιζω είναι προφανες οτι οι διαφορες των διαλεκτων δεν ήταν τοσο μεγάλες.. Τωρα το "ομοθρησκο"....Κοινό Πανθεον κοινές δοξασιες κοινη μυθολογια και θεογονία......Δεν καταλαβαίνω που υπαρχει θρησκευτικη διαφοροποιηση Για το "ομοτροπον"....Η μονη πραγματικά ουσιαστική διαφορά ηταν τα πολιτικά συστηματα και η φιλοσοφια της εκπαίδευσης. ( Το παραδείγμα της "θεσμοθετημενης ομοφυλοφιλιας" ειναι πολυ άκυρο......Πως γίνεται να είναι θεσμοθετημενο κατι το οποίο παράλληλα να επιφέρει ποινη θανατου και εξορία??? (Σπαρτη....απο Λαικαιδαιμων Πολιτεια του Ξενοφώντα).....Τα διάφορα ήθη και έθιμα μπορεί μεν να ειχαν διαφοροποιήσεις αλλα ήταν συμβατά με την έννοια οτι δεν αντικρουαν το ενα το αλλο. | |
| | | ???????? Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Για τους εθνικιστές του φόρουμ:συζήτηση επί οικονομικής βάσης! Παρ Δεκ 24, 2010 7:14 pm | |
| - linkingdeath14 έγραψε:
- Lolwut, η λαογραφία ψευδοεπιστήμη???? Το άκουσα και αυτό...
Η υιοθεσία της μεθοδολογικης μεθόδου από την Κοινωνιολογία και την Κοινωνικη Ανθρωπολογία είναι ευλογη γιατί το αντικείμενο της Λαογραφίας είναι η καταγραφή δοξασιων και τέχνης που μεταδιδονται προφορικα και αναπαράγονται εντος μιας κοινότητας καθως και την επιδραση που αυτες εχουν στην κοινωνική συμπεριφορά...Οποταν δεν βλέπω τον λόγο, η υιοθεσια μεθόδων από την κοινωνιολογία να θεωρείται...αντιεπιστημονική... η υιοθεσία μεθόδων από την κοινωνιολογία και την ανθρωπολογία δεν θεωρείται αντιεπιστημονική, είναι δηλωτική της ελλιπούς ''επιστημονικής φύσης'' της πρώιμης λαογραφίας... για τον προβληματικό χαρακτήρα της λαογραφίας ως εθνικής επιστήμης υπάρχει τεράστια, σε όγκο, βιβλιογραφία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση... δεν είναι δική μου επινόηση... - linkingdeath14 έγραψε:
- O Ηρόδοτος αναφέρει την έννοια του εθνους στην ολότητα του - κοινωνική και πολιτική-, και τις εννοιες τις βάζει σκοπίμως κατα προτεραιότητα (ομοαιμον,ομογλωσσο,ομοδοξο, ομοτροπο)....
Ο Ηρόδοτος είναι κοσμοπολίτης ιστορικός και κατά το ήμισυ μη Έλλην... θέλω παραθέσεις των όσων αναφέρεις από τις εννέα Μούσες... - linkingdeath14 έγραψε:
- Το "ομόαιμον" ισχυε και στην Αρχαιότητα μιας και υπηρχε σαφής διαχωρισμός Ελληνός και βαρβάρου και αυτη είχε φυλετική υπόσταση κατα βάση...
αρχικά έχει γλωσσικές διαστάσεις και κατόπιν παγιώνεται ως πολιτικός-πολιτισμικός διαχωρισμός... αυθαιρετολογείς... - linkingdeath14 έγραψε:
- Το ομογλωσσο δεν θα το σχολιασω....Νομιζω είναι προφανες οτι οι διαφορες των διαλεκτων δεν ήταν τοσο μεγάλες..
εξαρτάται το ''τόσο'', ήταν τόσες όσες έπρεπε για να είναι διάλεκτοι και όχι ιδιώματα... θα συμφωνήσω, ωστόσο, ότι αυτό δεν ανατρέπει το «ομόγλωσσον»... - linkingdeath14 έγραψε:
- Η "βαρβαρότητα" των Μακεδόνων ήταν επικοινωνιακό τρίκ των Αθηναίων ρητόρων, την εποχή που η Μακεδονία αποκτούσε δύναμη, και αποσκοπούσε στον αρνητικο προσανατολισμο της κοινης γνώμης εναντιον των Μακεδόνων...
είναι αρκετά μεταγενέστερη η αντιδικία της φιλο-μακεδονικής με την αντι-μακεδονική παράταξη... - linkingdeath14 έγραψε:
- Τωρα το "ομοθρησκο"....Κοινό Πανθεον κοινές δοξασιες κοινη μυθολογια και θεογονία......Δεν καταλαβαίνω που υπαρχει θρησκευτικη διαφοροποιηση
κάποιες κοινές δοξασίες, ένα σχετικός όγκος ίσως, όχι όμως κοινές δοξασίες (Μυστήρια, παραλλαγές μύθων, εισηγμένες θεότητες κ.α. πολλά) θρησκευτική διαφοροποίηση, όντως, δεν υπάρχει με την στενή έννοια, δεν υπάρχει, όμως, θρησκευτική ενοποίηση ή ορθότερα ταύτιση, ίσως μια κάποια λατρευτική πρακτική και παράδοση (Δελφοί, δεν αποτελεί δόγμα όμως), ίσως... όχι, όμως ομόθρησκον και ορθότερα ομόδοξον... για ομόδοξον μιλάμε στο Βυζάντιο... - linkingdeath14 έγραψε:
- Το παραδείγμα της "θεσμοθετημενης ομοφυλοφιλιας" ειναι πολυ άκυρο......Πως γίνεται να είναι θεσμοθετημενο κατι το οποίο παράλληλα να επιφέρει ποινη θανατου και εξορία??? (Σπαρτη....απο Λαικαιδαιμων Πολιτεια του Ξενοφώντα)...
ο Ξενοφών είναι Αθηναίος... εξιδανικεύει a priori τη Λακεδαίμονα... επίσης, εξιδανικεύει την ''Κύρου Παιδεία''... αυτό και αν είναι αντίφαση... από την άλλη, ένας παιδεραστικός, όχι ομοφυλοφιλικός, περιορισμός, ο οποίος ήταν αρκετά χαλαρός στη Σπάρτη δεν αποδεικνύει την απουσία του θεσμού, αλλά άλλη μια εσωτερική αντίφαση στον κόλπο της πλέον ''σκοτεινής'' αρχαιοελληνικής κοινωνίας... ψάξε και το «εθιμοτυπικό ενηλικίωσης», αν δεν κάνω λάθος, του έφηβου Κρητικού (μου φαίνεται από Στράβων)... η ομοφυλοφιλία, ανθρωπολογικά, συναντάται σε κλειστές, πολεμικές κοινωνίες (Κέλτες, Σκύθες κ.λπ.) και δεν διέπεται από τα σύγχρονα ηθικά παρελκόμενα... διάβασε Συκουτρή (Συμπόσιον, εκδ. Εστία)... |
| | | | Για τους εθνικιστές του φόρουμ:συζήτηση επί οικονομικής βάσης! | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|